Stuifzand/Fluitenberg – Na een paar jaren geen paasvuren in de gemeente Hoogeveen werden er eindelijk op 1e paasdag weer paasbulten in de brand gestoken.
De paasvuren trokken dan ook veel bezoekers. Naast het gezellig samenzijn was het ook tijd voor een natje en droogje bij deze twee vuren. Maar het was bovenal gezellig. Foto Martin schonewille








Fluitenberg


In Fluitenberg was het vuur al om 19.00 uur ontstoken en waren de meeste vlammen al weg toen fotograaf Henk Akse langs kwam om 21.00 uur, maar hier bleef het ook nog lang gezellig.
