De gemeente Hoogeveen werkt aan een nieuwe omgevingsvisie: een plan voor de toekomst van onze gemeente. Daarvoor zijn verschillende toekomstscenario’s gemaakt. Nu horen we graag wat jij belangrijk vindt voor de toekomst van Hoogeveen en de dorpen.
Kom daarom naar onze afsluitende bijeenkomst op maandag 29 juni van 19.30 uur tot 21.30 uur in De Tamboer en praat mee over wonen, groen, voorzieningen, bereikbaarheid en leefbaarheid.
Tot en met 5 juli kun je ook nog online meedenken via hoogeveen.swipocratie.nl/
Wil je meer weten over de omgevingsvisie? Bekijk dan https://www.hoogeveen.nl/dossiers/omgevingsvisie/ voor meer informatie.
