Theater in het bos
Theater in het Bos op zaterdagmiddag 6 september. Blok 1 - 14.00 uur - zit voorlopig vol. Gaan nu eerst de andere 2 blokken vol maken. Geef je op voor 14.45 of 15.30 uur bij Paula Benjamins-Terpstra Graag doorgeven hoeveel kinderen en begeleiding. Het belooft weer een mooie voorstelling te worden.
