Bij OBS Oostenbrink zijn ze helemaal klaar voor derde wedstrijd van Oranje tegen Tunesië. De aftrap is aankomende nacht om 01.00 uur als de weergoden meewerken.
Of de leerlingen van groep 7 en 8 allemaal de wedstrijd live meemaken is nog afwachten. Maar vandaag zat in ieder geval de sfeer al goed in. En voor wie wel live gaat kijken: de schoolvakanties zijn in zicht.
Foto: Martin Schonewille
