Hoe denkt Hoogeveen over parkeren rond Hoofdstraat

Hoogeveen – Onderzoeksbureau BMC doet vanaf deze week in opdracht van de coöperatie ParkeerService onderzoek naar de tevredenheid van de parkeerder in Hoogeveen.

ParkeerService is de organisatie die voor de gemeente alles regelt op het gebied van betaald parkeren en parkeervergunningen.
Het gaat om enquêtes op de Hoofdstraat en omgeving en bij parkeergarage De Kaap. Bij parkeren op straat wordt onder meer gevraagd naar de duidelijkheid van de borden, de aanduiding van de zone voor belparkeren, de locatie van de parkeerplekken en de gebruiksvriendelijkheid van de betaalautomaat. Bij het parkeren in de garage gaat het om de bewegwijzering in de garage, de gebruiksvriendelijkheid van de betaalautomaat en de behulpzaamheid van de beheerder.

Medewerking
De gemeente en ParkeerService vragen de medewerking van het publiek, zodat duidelijk wordt hoe het parkeren in Hoogeveen wordt ervaren en de dienstverlening kan worden verbeterd.

3 gedachten over “Hoe denkt Hoogeveen over parkeren rond Hoofdstraat

  • 20 augustus 2018 - 20:01 om 20:01
    Permalink

    Je zou natuurlijk ook nog kunnen vragen of men de P-garage nuttig vindt of dat men liever gratis een plekje zoekt.

  • 21 augustus 2018 - 10:51 om 10:51
    Permalink

    Nadat parkeergarage De Kaap in gebruik genomen is, kan een ieder zien
    dat het onwijs druk is geworden aan Het Haagje en de Schutstraat.
    Waar ik mij nog het meest over verbaasd heb is,
    waarom de gemeente Hoogeveen besloten heeft om er zo’n foei-lelijk gebouw neer te zetten.
    Wat een saai, grauw en kleurloos gebouw is De Kaap geworden 🙁

Geef een reactie