Voorjaarscampagne De Schuthoek

Hoogeveen – In deze nog steeds lastige tijd wil De Schuthoek ook graag positief nieuws brengen! Nu de lente is aangebroken is het tijd voor een nieuwe PR campagne voor de grootste openbare school van Hoogeveen.
De Schuthoek heeft twee locaties: locatie Booyenverlaat en locatie Erflanden. Op beide locaties staat het kind centraal en een van de kinderen zei onlangs nog: ” De Schuthoek is de fijnste school van Hoogeveen”.
Dat het kind daadwerkelijk centraal staat wil het enthousiaste onderwijsteam van de school laten zien door naast de cognitieve kant ook de creatieve- en sociaal-emotionele kant van het kind te ontwikkelen. Dit laatste gebeurt o.a. doordat De Schuthoek KIVA school is geworden. “Dit lesprogramma door de gehele school houdt in dat we preventief werken aan de sociale ontwikkeling van onze kinderen, waardoor ze nog beter gaan presteren”, aldus directeur Wout Eshuis.  Het onderwijsteam heeft hiervoor een speciale opleiding gevolgd en ieder schooljaar moet het certificaat KIVA opnieuw worden behaald.
Onderbouw coördinator en groepsleerkracht van de kleutergroepen in de Erflanden Carmen Seijdel vertelt dat ouders het fijn vinden dat wanneer een gezin in de Erflanden woont het kind ook altijd geplaatst kan worden op de locatie Erflanden. “Dichtbij huis en handig voor het afspreken met vriendjes en vriendinnetjes”, volgens juf Carmen.
De PR campagne van dit voorjaar is gestart met het maken van mooie foto’s van de kinderen door een actieve ouder die o.a. gebruikt zullen worden op de banners en spandoeken van de school. Wilt u meer weten over “de fijnste school van Hoogeveen”, bezoek dan de website van De Schuthoek: www.obsdeschuthoek-hoogeveen.nl. Buiten coronatijd om kunt u zo binnenlopen voor een kijkje in de school en Wout Eshuis kan dan alles over de school vertellen.
Deel dit bericht!

Geef een reactie