Algemeen

Woonconcept verbetert samen met bewoners

Hoogeveen: De afgelopen maanden heeft Woonconcept, samen met bewoners, hard gewerkt aan de nieuwe website en het nieuwe logo van de woningcorporatie. Een belangrijke stap om het voor bewoners gemakkelijker te maken om online hun zaken te regelen.

Voor en door bewoners “Voor en door bewoners, hoe cliché het ook klinkt, is de manier waarop we iedere dag ons werk beter proberen te doen. De nieuwe website is hier een mooi voorbeeld van”, aldus Simone Bouwer, hoofd KIant bij Woonconcept. Vanaf het begin zijn bewoners betrokken. Hen is gevraagd waar een goede website aan moet voldoen. En voordat de nieuwe website online stond, mochten bewoners deze uitgebreid testen. Daardoor zijn er nog dingen verbeterd, die zij ons hebben geleerd.

Gemak en eenvoud

Het verbeteren van de website is belangrijk voor Woonconcept. ”Het past bij deze tijd om op elk moment je zaken online te kunnen regelen. Maar dan moet dit wel op een gemakkelijke en duidelijke manier kunnen. De nieuwe website werkt eenvoudig en is overzichtelijk. Daar zijn wij en onze bewoners blij mee”, zegt Simone.

Woonconcept bouwt voortdurend verder aan de website. De wensen van bewoners en ideeën om het online nog beter voor elkaar te hebben, worden in praktijk gebracht. Zo is Woonconcept nu bijvoorbeeld bezig om ervoor te zorgen dat bewoners een afspraak om iets te repareren, meteen online kunnen inplannen op een moment dat het hun past. Nieuwe uitstraling “Op de website is ook voor het eerst de nieuwe uitstraling te zien. Ons oude logo paste niet meer bij wie Woonconcept nu is. We doen ons werk met hart voor onze bewoners. Dat zie je nu ook terug in ons logo en op de website. We willen juist graag in contact staan met bewoners en ik ben er van overtuigd dat onze nieuwe uitstraling daarbij helpt”, zegt Simone Bouwer.

 

 

 

 

 

 

 

Het nieuwe logo

Een gedachte over “Woonconcept verbetert samen met bewoners

  • Je ziet dat organisaties als woningbouwverenigingen meegaan in de doorgeslagen technologisering van de samenleving. Een goede website is mooi, maar bellen om een afspraak te maken is toch net zo gemakkelijk? Bovendien heb je dan ook nog de mogelijkheid om iets te vragen.
    Bij woningbouwvereniging Actium zie ik dat ze op het gebied van automatisering totaal de weg kwijt zijn. Hun mails slaan nergens meer op, en tegenwoordig bellen zij je op met een computer…. “bent u meneer Luysterburg, toets 1.” Ik heb opgehangen.

Geef een reactie

Aankomende evenementen